Dagens...


Kultur

Kultur i alla former får igång mig och just nu är jag i ett flow. Fick precis reda på att jag ska få gå på "Om kärlek" med bästa teatersällskapet man kan få. Åh, Norén är min husgud. Jag kan riktigt grotta ner mig i hans texter. Tragiska livsöden är ... ja, vad fan det är ska jag nog inte gå in på här. Kanske senare efter ett stadigt intag av lite kraftfullare slag. Svammlar bara idag. Mycket. Lika bra att lägga ner det här nu och stiga in i en ångande dusch.

Rätt fånigt faktiskt

Själva tanken med mig är att jag ska vara kärnfrisk hela tiden och få oja mig lite över andras klenhet. Det funkar sådär efter att ha kramat toalettstolen, åkt till jobbet och druckit cola och blåbärssoppa (dock inte blandat-så galen är jag inte-än) och avslutat dagen med träffat en fin vän. Undrar bara hur jag ska lyckas masa mig upp ur sängen imorgon. Jag måste, så det är liksom inget snack om saken. Jag är ju kärnfrisk och skulle inte ens drömma om en sjukdag. Jag är fånig - jag vet, men det bjuder jag på!

Alla kommentarer överflödiga


Onsdag

:)



En sådan där dag...

har jag haft som jag önskar att man slapp. Tur att de inte kommer så ofta. Nu hoppas jag att morgondagen tillbaka på jobbet inte blir kaos. Skulle vilja ha lite lugn och ro att komma ifatt lite.

Snart

briserar det. Jaha. Jo. Eller. Kanske inte.

En sak är i alla fall säker och det är att snart är semestern slut. Jag som precis började vänja mig vid att vara ledig. Det var en rätt trevlig känsla. Samtidigt ska det bli kul att komma tillbaka till jobbet. Jag tror dock att det är en liten störning jag har. Fast jag gillar den störningen - så det så.

God fortsättning på det nya året vänner!

RSS 2.0